ღToGeTHeR♥ღ♥

ღToGeTHeR♥ღ♥

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته : 280
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 93044
تعداد مطالب : 379
تعداد نظرات : 100
تعداد آنلاین : 1




آمار سایت

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

Check PageRank

آگهی بهترین وبلاگ


خوش آمدیـــــــــــد

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

http://www.pichak.net/topblog/image/ben1.gif

 

 



نظرات شما عزیزان:

niloo
ساعت18:10---17 تير 1391
دوست خودمه
کارت عالی عزیزم
بـــــــــــــــــــــــــــ ـوس
راستی برای تبادل لینک نظرت چی؟


پامیدا(مامی جونم سلاممم)
ساعت10:03---12 شهريور 1390
مامان جون عالیهههههههههههههههههههههههههه ههه عکسات

منم این چتدتا عکس گذاشتم ولی تو هر قسمتی و میگردم چرا نیست مطلبمپاسخ:vasat mizaremshun


alirogue
ساعت17:04---27 خرداد 1390
قالب سایتت باحاله

ایول به سلیقت


sonata
ساعت10:55---18 خرداد 1390
درود بر شما دوست عزيز

مي خواي تو 2دقيقه 5000تومان پول در بياري!!!!!کاملا قانونيه!!

باورت نميشه؟؟؟حق داري منم باورم نميشد البته تا زماني که با پرشين هيت آشنا نشده بودم

تو اين سيستم فقط کافيه 2 دقيقه وقت بزاري و اسم نويسي کني بعد از اسم نويسي سريع 5000 تومان به حساب تو ريخته ميشه بعد تو تبليغات سايت اونارو تو وبلاگت قرار ميدي وبا هر کليک روي تبليغ 60 تومان ميره تو حسابت و بايد اين کارو ادامه بدي ولي نبايد در هر روز خودت بيشتر از يه بار رو تبليغات کليک کني چون اين سايت متوجه مي شه و شمارو حذف ميکنه؛بايد به ديگران وبلاگ خودتونو معرفي کنيد تا اونا رو تبليغات شما کليک کنن بعد هم بايد به قسمت کاربري خودتون بريد و تو بخش(دريافت کد تبليغ)بريد و تبليغاتشو تو وبلاگتون قرار بديد به همين راحتي

کد دريافتي را ميتوانيد در قسمت تنظيمات-اسکريپت اختصصاصي وبلاگ قرار دهيد.

براي ثبت نام به اين ادرس برويد.
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer


ناصر
ساعت3:10---18 خرداد 1390
سلام دوست عزیز وب شما عالیه کیف کردم به منم سر بزن ونظر بده تا از تجربیات شما استفاده کنم ممنون

کمیل
ساعت1:56---16 خرداد 1390
سلام وبلاگ خوب جذاب و پر محتوایی داری خوشال میشم بم سر بزنی و نظر بدی منتظرم

sara
ساعت18:12---14 خرداد 1390
سلام وب جالبی داری به وب من هم سر بزن

دیوید
ساعت13:18---25 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز وب خوبی داری خوشحال می شم که به من هم سر بزنی و اگه مایل به لینک بودی منو با خبر کن

من
ساعت0:52---9 اسفند 1389
سلام دوست عزيز
دوست دارم عضو "زندگى در پرتره خانوادگى" بشي تا بتونيم با هم پدر و مادرارو تشويق به عاشق بودن كنيم


محمد
ساعت16:21---18 بهمن 1389
ممنون ... وبلاگ خوبی داری ...پاسخ:ممنون از نظرت خوش اومدی

مهدی
ساعت1:37---10 بهمن 1389
وبلاگ خیلی جالبی داری

فکر کنم پاتوق یک سری از دوستا باشه پاسخ:بچه های سایتمون هستند حتما سر میزنم


موسوی
ساعت21:25---7 بهمن 1389
سلام گرامی



شب سرد زمستانی تان گرم



تلخند1 تا 17 تنظیم شد لذا تقدیم می کنم .پاسخ:سلام ممنون اما کجا فرستادیش؟


سامره جون سایا
ساعت15:21---5 بهمن 1389
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااام

منم اومدددددددددددددددددددددددددم@} ;-
پاسخ:خوش اومدی عزیز دلم


.
ساعت18:19---26 دی 1389
سایا عکس های خیلی زیبایی گذاشتی
پاسخ:ممنون


behroz از رپصدا
ساعت18:16---17 دی 1389
سلام سایا خوبیپاسخ:مرسی بهزاد!!!!!!!!!

meysam
ساعت18:10---17 دی 1389
سلام سایا وبلاگ جالبی داری خوشم اومد پاسخ:حتما سر میزنم خوشحال میشم بتونم کمکی کنم

A
ساعت14:03---16 دی 1389
http://www.loxblog.ir/commenting/avatars/avatar04.jpg



پارازیت


A
ساعت14:02---16 دی 1389
http://www.loxblog.ir/commenting/avatars/avatar04.jpg



پارازیتپاسخ:اینم خودش یه نظره دیگه پارازیت خان!!


فرشته
ساعت19:25---12 دی 1389
سلام عزیزم

وب باحالی داری خوشحال میشم به من هم سر بزنی

منتظرت هستم
پاسخ:سر زدم عزیزم تو هم وب قشنگی داری ممنون که سر زدی


aliiiiiiiiiiii
ساعت12:47---11 دی 1389
ممنون كه سر زدي
پاسخ:انجام وظیفه ست


ssssssssssssssssSSSSSSSSSSSSSsssssssssarbaZ
ساعت1:20---11 دی 1389
عضو شدم عزیزم....کاری هم میتونم برات انجام بدم؟
پاسخ: ممنون که اومدی و عضو شدی نه عزیز کمکی باشه بهت میگم حتما راستی آهنگتم خیلی قشنگ بود


رامین
ساعت20:51---8 دی 1389
سلام سایا



به به خیلی قشنگه ....



مرسی سیصدوسی .... !!!پاسخ: مرسی عزیزم تازه راه افتاده زیاد قشنگ نیست ولی ااااااااااای بهتر از هیچیه نه؟ مرسی از اینکه دیدیش مرسی سیصدوسی


سکوت
ساعت20:22---7 دی 1389
دست از تن خسته من باز کشید.

بگذارید تنها بمانم.

سکوت
پاسخ:ممنون از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سایا تاريخ: 7 دی 1398برچسب:خوش آمدید, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم خوشتون بیاد اینجا هرمطلبی که دلتون بخواد پیدا میکنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to saya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com